viernes, 8 de enero de 2016

Any nou, nou llibre a la vista!


Amigues i amics que em seguiu, tinc el plaer de comunicar-vos oficialment que el proper mes de març es publicarà el meu nou llibre, La muerte de Naim, dins del catàleg de l'editorial Stonberg.
Estic molt emocionat i expectant, doncs es tracta de la primera novel·la negra genuïnament colomenca, un retrat social i psicològic de la ciutat en el marc de la Barcelona postolímpica i de l'arribada de les primeres onades d'inmigració extracomunitària.
També m'il·lusiona gaudir de la col·laboració de dos grans amics colomencs, en Joan Guerrero i en Vicenç Llorca. Grans no només per l’amistat que hi tinc des de fa molts anys, sinó per la seva extraordinària carrera artística i professional i el seu immens reconeixement, en Joan com a fotoperiodista i en Vicenç com a poeta i assagista. Quin luxe!
Algú s’està preguntant per l’argument? De moment us diré que hi haurà sexe, droga i r&r.
Romangueu atents a properes entrades.

Gràcies Joan i Vicenç!







No hay comentarios:

Publicar un comentario