viernes, 17 de mayo de 2013

Embriagats de lletra 2013

Dimecres 15 de maig vaig tenir el plaer de participar com a convidat en un acte molt maco anomenat Embriagats de lletra. És la tercera edició d'una experiència endegada per la Llibreria del Carrer Major de Santa Coloma i el sommelier Paco Cordero, i que ha esdevingut un clàssic de l'agenda primaveral. En Paco tria l'obra d'un poeta local i un vi o un cava, i fa un maridatge entre les bondats d'un i altre element. Els assistents tenen el goig de poder tastar els resultats en un ambient distés i entranyable.

Aquest cop vaig acompanyar els meus amics Mateo Rello i Rodolfo del Hoyo, i també va ficar-hi cullerada l'amic Itmar Conesa. Fou una experiència magnífica de la qual em sento molt agraït.

Haig d'esmentar que els caves que es serviren són excel·lents, tots ells de Gramona: Imperial, Rosé i Grand Cuvée. Quin va ser relacionat amb la meva obra?


La resposta està en el centre d'aquesta imatge:


1 comentario:

  1. Hola Salva,

    Espero que todo vaya bien por Santa Coloma.

    Tan sólo decirte que he hecho mención a tu blog en la última entrada del Bit gris: http://elbitgris.blogspot.com.es/2013/06/novedades-pronto.html

    También espero trabajar este verano en la versión 3.0 de mi novela "La trilogía", tras tu valioso comentario crítico.

    Saludos y hasta pronto.
    Pedro.

    ResponderEliminar